piątek, 18 września 2015

Liebster Award

Dostałam nominację od: Czarnej_XD za co bardzo dziękuję. 

Nominuję: Angusę i http://dracohermiona.blogspot.com

oraz

Papryczkę Chilli i http://anxo-e-do-demo.blogspot.com

do odpowiedzi na moje pytania zachęcam też moich czytelników w komentarzach :)

No, to czas na pytania i odpowiedzi.

1. Dlaczego postanowiłaś pisać opowiadania? 
Zaczęłam pisać, bo wiele pomysłów kłębiło się w mojej głowie i nie dawało mi to spokoju, więc postanowiłam przelać to na papier, a dopiero przyjaciółka namówiła mnie do publikacji moich wypocin.

2. Co kochasz? 

Nie da się kochać czegoś, a ja nie jestem pewna czy wierzę w jakąkolwiek miłość. Jest przywiązanie, zauroczenie, tęsknota, troska, ale czy to wszystko składa się na takie uczucie jak miłość? Jeśli tak to nie kocham rzeczy, a osoby. Moich przyjaciół, chłopaka.

3. Ulubione rzeczy. 

Mój zeszyt, w którym piszę to opowiadanie. Jest zniszczony i widać, że go używam kilka razy dziennie.

4. Masz jakieś zwierzątko? Jakie i od kiedy je masz? 

Mam czarnego labradora od jakichś 5 lat.

5. Ulubiony cytat. 

Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. - Abraham Lincoln

6. Ulubiona książka. Możesz napisać kilka. :)

Ocal mnie od złego Allomy Gilbert
trylogia Dotyku Julii Tahereh Mafii
Kłamczucha M. Musierowicz

7. Jak spędzasz wolny czas? 

Jest sporo opcji. Gram w kosza (niedziele), widuję się z przyjaciółmi, rodziną, ostatnio jeżdżę na koncerty, festiwale, chodzę do kina, teatru, filharmonii, czytam, rysuję.

8. Od kiedy blogujesz? 

Teraz będzie 3 rok mojej przygody z bloggerem

9. Ulubione blogi. 

Kukiełki losu
Wendeta
GGG

10. Kim chciałabyś być?
Na pewno dobrym człowiekiem, kimś, o kim w przyszłości usłyszycie. A z zawodu - prawnikiem, psychologiem lub nauczycielem akademickim.



Moje pytania:

1. Co skłoniło Cię do blogowania?
2. Od jak dawna blogujesz?
3. Czy chcesz wiązać przyszłość z pisaniem?
4. Ulubione książki?
5. Ulubione filmy?
6. Ulubione blogi?
7. Jak podchodzisz do kultury i sztuki?
8. Masz jakieś inne pasje poza pisaniem?
9. Jaka jesteś?
10. Wierzysz w miłość?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz